Zwroty i Reklamacje

  1. Zwrot towaru


Na zwrot towaru czekamy 14 dni od daty otrzymania przez klienta zamówienia. Zwrotu można dokonać wypełniając formularz zamieszczony poniżej oraz odesłanie towaru na adres:

Mat-Chem-Bud Sp.j
Mazańcowice 57,
43-391 Mazańcowice z dopiskiem “ZWROT TOWARU”

UWAGA: W PRZYPADKU ZWROTU TOWARU KOSZTY PRZESYŁKI POKRYWA KUPUJĄCY.

Pobierz druk: Odstąpienie od umowy

Pobierz druk dla Przedsiębiorcy Konsumenta: Odstąpienie od umowy

Bardzo prosimy o poprawne i czytelne wypełnienie formularza zwrotu. Zwrot środków nastąpi na podany przez klienta numer rachunku bankowego.

Pieniądze zostaną w ciągu 14 dni zwrócone na wskazane przez klienta konto bankowe.

W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt z naszym biurem handlowym pod adresem e-mail: sprzedaz@matchembud.com.pl lub telefonem (+48) 33 8155 175.

Sklep również może wykonać przelew zwroty poprzez „Przelewy24” jeśli pierwotna transakcja była dokonywana właśnie przez tego operatora, prosimy o wskazanie na formularzu “Przelewy24”  w miejscu rachunku bankowego. Przelew zwrotny środków przez “Przelewy24” może potrwać do 2 dni roboczych.

  1. Reklamacja towaru


Reklamacje należy składać poprzez formularz umieszczony poniżej i przesłanie na adres e-mail:

sprzedaz@matchembud.com.pl.

Pobierz druk: Reklamacja towaru

Pobierz druk dla Przedsiębiorcy Konsumenta: Reklamacja towaru

Warunkiem przyjęcia i rozpatrzenia reklamacji jest przesłanie wypełnionego przez Zgłaszającego reklamację formularza reklamacyjnego zamieszczonego na stronie.

W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt pod adresem e-mail: sprzedaz@matchembud.com.pl.

  1. Uszkodzenie podczas transportu


Prosimy o sprawdzanie przesyłek pod względem ilościowym i jakościowym w obecności kuriera bądź do siedmiu dni od momentu dostarczenia przesyłki należy wezwać kuriera.

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki prosimy wymagać od kuriera sporządzenia protokołu szkody oraz przesłanie scanu dokumentu na adres e-mail: sprzedaz@matchembud.com.pl. Dokument jest niezbędny podczas rozpatrywania procedury reklamacyjnej w firmie kurierskiej.